26.5.13

Compartim lectures, maig del 2013

En el mes de maig m'he llegit el meu llibre de la diada de Sant Jordi. Vaig comprar Quan arribi elpirata i se m'emporti del català Lluís-Anton BAULENAS a qui ja coneixia en haver-me llegit La felicitat, un llibre que em va agradar molt i molt.

El pirata no m'ha agradat pas tant. Vaig començar molt forta i de seguida em va atrapar, però el llibre m'ha costat cada vegada més a mida que avança. Encara que el tema m'atrapa molt: la mediocritat de la major part dels nostre món, la història no m'ha interessat especialment i els personatges m'han desagradat molt, tant el "dolent" - que és dolentíssim - com el "bo" que quasi bé em sembla estúpid. M'ha fet gràcia que la protagonista  femenina es diu igual que una molt bona amiga meva, i que la major part de la història transcorre en el barri del Raval de Barcelona.


Núria Reichardt
maig del 2013