5.7.08

COMPARTIM LECTURES, juny de 2008


El mes de juny només he llegit tres llibres, però francament recomanables.

El primer Dinero del britànic i més que llegit – m'encanta - Martin AMIS. Un llibre de ja fa uns anys però de màxima actualitat. Un llibre entre London i New York. Molt divertit i ple de sarcasme.

El segon és La Isla del triestí Gianni STUPARICH. Jo no tenia ni idea d'aquest llibre ni d'aquest autor, però a més de recomanar-m'ho una persona de màxima confiança, vaig sentir l'Enrique VILAMATAS que en el programa del canal 33 L'Hora del Lector, deia que era un llibre perfecte, en el sentit que ni li faltava ni li sobrava res. Jo no entenc tant, però el trobo una petita joia.

El tercer llibre ha estat del difunt escriptor xilè que vivia a Blanes, en Roberto BOLAÑO, de qui mai havia llegit res, i això que en VILAMATAS era el seu amic i sempre el recomana. M'he estrenat – perquè n'hi hauran més pròximament – amb Estrella distante. Molt interessant i, sobretot, sorprenent.

De treballar faig vacances, però de llegir no. Bon estiu i bona lectura!

Núria Reichardt
juny, 08